Dropshipping Vince Design - complete ontzorging!

Is het voor u ook dé ideale situatie als wanneer u zich alleen op de verkoop hoeft te richten en de daaropvolgende processen in zijn geheel compleet kunt uitbesteden? Dan bent u toe aan een samenwerking met Vince Design!

Via ons op maat gebouwde software-systeem (Vincemanager.nl) verwerken wij uw orders automatisch en worden ze binnen 24 uur bij uw klant geleverd! Geen minimale orderwaarde, geen handeling, geen levertijd; het dropshipment-systeem van Vince Design! Al uw orders die voor 17 uur worden doorgegeven, staan voor de volgende dag op de planning voor levering.

White Label
Wij versturen uw orders namens uw bedrijf. Op het verzendlabel staat uw bedrijf vermeld als afzender en Vince Design blijft volledig onzichtbaar voor de eindconsument. Ook de track & trace code die vanuit ons systeem wordt verzonden heeft eveneens uw e-mailadres als afzender. Al onze processen zijn op ingericht met als doel dat onze naam op geen enkele wijze bekend wordt bij de eindconsument, úw klant!

 

Flexibiliteit en laag-drempeligheid
U heeft bij ons geen minimale afnameverplichting. Zowel voor het inkoopbedrag als het inkoopaantal; u heeft niet met een mininale afname te maken. U kunt vanaf één stoel orders bij ons plaatsen. Vandaag besteld is morgen in huis, eenvoudig te communiceren in uw winkel(s) of webshop(s).

After sales
Klachten worden bij ons binnen 24 uur opgelost. Dat wil zeggen; binnen 24 uur hebt u een antwoord op uw klacht en plannen we in gezamenlijk overleg een eventuele omruiling in. Ook dit proces wordt door onze Vincemanger in goede banen geleid. Naast de verzendingen naar uw klant verzorgen wij ook het retour nemen van zendingen. Omdat we volledig willen ontzorgen, is het uit handen nemen van het retourproces ook onderdeel van ons ontzorgingspakket.

Ons Dropshipsysteem – Vincemanager.nl

Onze dealers hebben een account bij Vincemanger.nl. Dit systeem wordt door klanten gebruikt voor de volgende zaken:

  • Plaatsen van orders
  • Voorraden inzien van Vince Design
  • Toekomstige voorraden inzien van Vince Design
  • Zendingen beheren
  • Klachten en retouren beheren

Plaatsen van orders

Orders kunnen handmatig of via een API-koppeling ingeschoten worden. De gehele documentatie over hoe een API-koppeling gerealiseerd kan worden, is te downloaden uit de Vincemanager. Orders worden de volgende dag geleverd, tenzij de datum voor levering door u op een andere datum wordt gezet. Ook kunt u kiezen uit meerdere opties zoals voor 11 uur in de ochtend leveren. De Vincemanager kiest vervolgens de goedkoopste transportoplossing en zorgt dat de zending op de gewenste dag wordt bezorgd. U kunt de track & trace code naar u laten verzenden, of alleen naar uw klant, of naar zowel uw klant als uzelf. Dergelijke opties kunt u binnen uw Vincemanager account regelen.

 

Voorraden inzien van Vince Design

Alle producten met bijhorende content staan vermeld in de Vincemanager. Ieder product is per kleur gerangschikt waarvan tevens de voorraad inzichtelijk is. We proberen hierin zo transparant mogelijk te werken om het u zo gemakkelijk mogelijk te maken. U hebt hierdoor altijd live inzicht in de aantallen die in ons magazijn staan.

Toekomstige voorraden inzien van Vince Design

Ook de nog te lossen goederen staan al verwerkt in de Vincemanager. Hierdoor kunt u zien wanneer de volgende zending van een bepaald product arriveert. Op deze manier kunt u vooruit werken en bepaalde projecten alvast vastleggen.

Zendingen beheren

Geeft uw klant aan de levering op een andere dag te willen ontvangen? Of wilt u een bepaalde orders terugzoeken van een paar maand geleden? In de Vincemanager kunt u dit soort zaken eenvoudig beheren.

Voor dagdealers en andere tussenhandelaren hebben we een speciaal nevensysteem ontwikkeld op Dropshipmanager.nl waarop consumenten klachten kunnen indienen. Deze worden vervolgens op naam van uw bedrijf door ons behandeld. Dit is tevens de reden waarom dit nevensysteem niet draait op Vincemanager om de naam “Vince” op geen enkele wijze bij uw klant bekendheid te geven. Klachten worden uitsluitend ingevoerd met een ordernummer waardoor wij weten dat de klacht van uw klant afkomstig is. Het systeem toont dan automatisch uw logo en bedrijfsgegevens zodat de consument denkt dat hij of zij met uw klantenservice contact heeft.

Wilt u ook gebruik maken van ons dropship-systeem?Word dealer