Ons Dropshipsysteem - Vincemanager.nl

Onze dealers hebben een account bij Vincemanger.nl. Dit systeem wordt door klanten gebruikt voor de volgende zaken:

  • Plaatsen van orders
  • Voorraden inzien van Vince Design
  • Toekomstige voorraden inzien van Vince Design
  • Zendingen beheren
  • Klachten en retouren beheren

Plaatsen van orders

Orders kunnen handmatig of via een API-koppeling ingeschoten worden. De gehele documentatie over hoe een API-koppeling gerealiseerd kan worden, is te downloaden uit de Vincemanager. Orders worden de volgende dag geleverd, tenzij de datum voor levering door u op een andere datum wordt gezet. Ook kunt u kiezen uit meerdere opties zoals voor 11 uur in de ochtend leveren. De Vincemanager kiest vervolgens de goedkoopste transportoplossing en zorgt dat de zending op de gewenste dag wordt bezorgd. U kunt de track & trace code naar u laten verzenden, of alleen naar uw klant, of naar zowel uw klant als uzelf. Dergelijke opties kunt u binnen uw Vincemanager account regelen.

Voorraden inzien van Vince Design

Alle producten met bijhorende content staan vermeld in de Vincemanager. Ieder product is per kleur gerangschikt waarvan tevens de voorraad inzichtelijk is. We proberen hierin zo transparant mogelijk te werken om het u zo gemakkelijk mogelijk te maken. U hebt hierdoor altijd live inzicht in de aantallen die in ons magazijn staan.

Toekomstige voorraden inzien van Vince Design

Ook de nog te lossen goederen staan al verwerkt in de Vincemanager. Hierdoor kunt u zien wanneer de volgende zending van een bepaald product arriveert. Op deze manier kunt u vooruit werken en bepaalde projecten alvast vastleggen.

Zendingen beheren

Geeft uw klant aan de levering op een andere dag te willen ontvangen? Of wilt u een bepaalde orders terugzoeken van een paar maand geleden? In de Vincemanager kunt u dit soort zaken eenvoudig beheren.

Klachten en retouren beheren

U kunt uw klacht of retourzending inboeken in de Vincemanager. Wij behandelen alle klachten binnen 24 uur en zorgen altijd voor een correcte oplossing. De dossiers rondom zendingen en klachten zijn inzichtelijk via Vincemanager.

Voor dagdealers en andere tussenhandelaren hebben we een speciaal nevensysteem ontwikkeld op Dropshipmanager.nl waarop consumenten klachten kunnen indienen. Deze worden vervolgens op naam van uw bedrijf door ons behandeld. Dit is tevens de reden waarom dit nevensysteem niet draait op Vincemanager om de naam “Vince” op geen enkele wijze bij uw klant bekendheid te geven. Klachten worden uitsluitend ingevoerd met een ordernummer waardoor wij weten dat de klacht van uw klant afkomstig is. Het systeem toont dan automatisch uw logo en bedrijfsgegevens zodat de consument denkt dat hij of zij met uw klantenservice contact heeft.

Wilt u ook gebruik maken van ons dropship-systeem?Word dealer